No ale jak sie rozrzad zrobi to powinno byc juz bezawaryjnie,bo ogolnie motor ma solidna budowe.
Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez yauokimU mnie jest 20Kkm, oleju jak dotad nie zazyczyl sobie. Przeglady co dwa lata - chociaz ja bylem po 1,5 ze wzgledu na fakt, ze robie duzo krotkich tras. Nic tylko lac paliwo i jezdzic. Nastepnym razem wezme 2.0TSI 4x4 a automacie
to chyba nie w octavii ...... DSG i 4x4 w octavii jest tylko w scoucie 2.0 TDI 140
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leffto chyba nie w octavii ...... DSG i 4x4 w octavii jest tylko w scoucie 2.0 TDI 140
2.0TSI DSG 4x4 to yauokim, tylko audi 8)
Komentarz
-
-
Czyli jest jakaś przyczyna, dla której w tzw. "japońcach" i innych dalekowschodnich markach nie montują w ogóle silników benzynowych z turbo. Robi to natomiast cała Europa pewnie ze względu na unijne przepisy ograniczania CO2. "Wschodni" widocznie obawiają się awaryjności turbo...
Może ktoś ma 1.8 TSI z produkcji po połowie 2010 r., kiedy to mieli poprawić ten napinacz ?
Sporo problemów miały podobno VW Golfy z 1.4 TSI 122 KM.
Komentarz
-
-
Jak już 4 razy poprawiali to niema bata, ten musi być ok Poza tym wychodzi na to że posiadacze aut wyprodukowanych po maju 2010 też mogą wymienić napinacz.
Nowe napinacze 4 i 5 kosztują po 175zł czyli 350zł + 500 robota...850zł w błotoSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
k..w.a mac, gdyby taki numer robilo swietej pamieci Daewoo, czy teraz Kia/Hyundai to bylby wrzask ze dziadostwo... a tak jak VAG (i to moj ulubiony koncern).... to wszystko ok., takie tam zmiany, modyfikacje - oczywiscie dla dobra klientow tak sie firma stara...
Przeciez to troche dziwne zeby drugi (a moze w tym roku pierwszy?) producent aut coraz czesciej az tak dawal d...py. A to w tym silniku to sie psuje, a w tamtym tamto, a tu napinacz, a tam trzeba jakas gabeczke wtykac bo inaczej cyka, a to dpf sie zapycha, itd....
i za to gruba kasa + absurdalny koszt benzyny....
coraz mniej mi sie ta motoryzacja podoba... ops:
ps. gdybym mial kupic samochod na 10 lat i mialaby to byc Octavia... to chyba sam bym kupil ten 1.8 TSI... bo osiagi zdaja sie wygladac bosko i przyjemnosc z jazdy pewnie tez... i pewnie z tego zalozenia wychodzi VAG - ze ludzie i tak kupia.... Na Zachodzie pojezdza z 5 lat i nastepny, a ten niech sie najlepiej rozleci....
ps.2 ostatnio sluchalem w radio Korwina-Mikke - ktory czasem mowi rzeczy senswone, a czasem kompletnie bredzi, ale akurat powiedzial cos co mi utkwilo w glowie, a mianowicie cos takiego: Chinczycy zaczynaja robic coraz lepsze samochody, ale w Europie ich nie ma... dlaczego? bo nie spelniaja norm - czyli bo sa za tanie... :diabelski_usmiech i moze cos w tym jest....
Pozdro i zeby Wam sie te 1.8 TSI sprawowaly dobrze!
ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
Komentarz
-
-
marlej108, kazdy silnik doładowany ma gift od fabryki, jeżeli 1.8 tfsi ma 180 koni to często ersy mają 210-220koni :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Na Zachodzie pojezdza z 5 lat i nastepny, a ten niech sie najlepiej rozleci....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Zamieszczone przez marlej108ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
Komentarz
-
Komentarz