No ale jak sie rozrzad zrobi to powinno byc juz bezawaryjnie,bo ogolnie motor ma solidna budowe.
Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez yauokimU mnie jest 20Kkm, oleju jak dotad nie zazyczyl sobie. Przeglady co dwa lata - chociaz ja bylem po 1,5 ze wzgledu na fakt, ze robie duzo krotkich tras. Nic tylko lac paliwo i jezdzic. Nastepnym razem wezme 2.0TSI 4x4 a automacie
to chyba nie w octavii ...... DSG i 4x4 w octavii jest tylko w scoucie 2.0 TDI 140
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
-
-
też to m9ałem napisać.....ale była już gdzieś informacja, że podobno w czechach i na rynek rosyjski mają lub mieli wprowadzić Yeti właśnie TSI 4x4 DSG....tylko nie 2.0 ale 1.8 :wink:Zamieszczone przez leffto chyba nie w octavii ...... DSG i 4x4 w octavii jest tylko w scoucie 2.0 TDI 140
2.0TSI DSG 4x4 to yauokim, tylko audi 8)
Komentarz
-
-
Czyli jest jakaś przyczyna, dla której w tzw. "japońcach" i innych dalekowschodnich markach nie montują w ogóle silników benzynowych z turbo. Robi to natomiast cała Europa pewnie ze względu na unijne przepisy ograniczania CO2. "Wschodni" widocznie obawiają się awaryjności turbo...
Może ktoś ma 1.8 TSI z produkcji po połowie 2010 r., kiedy to mieli poprawić ten napinacz ?
Sporo problemów miały podobno VW Golfy z 1.4 TSI 122 KM.
Komentarz
-
-
Jak już 4 razy poprawiali to niema bata, ten musi być ok
Poza tym wychodzi na to że posiadacze aut wyprodukowanych po maju 2010 też mogą wymienić napinacz.
Nowe napinacze 4 i 5 kosztują po 175zł czyli 350zł + 500 robota...850zł w błotoSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
k..w.a mac, gdyby taki numer robilo swietej pamieci Daewoo, czy teraz Kia/Hyundai to bylby wrzask ze dziadostwo... a tak jak VAG (i to moj ulubiony koncern).... to wszystko ok., takie tam zmiany, modyfikacje - oczywiscie dla dobra klientow tak sie firma stara...
Przeciez to troche dziwne zeby drugi (a moze w tym roku pierwszy?) producent aut coraz czesciej az tak dawal d...py. A to w tym silniku to sie psuje, a w tamtym tamto, a tu napinacz, a tam trzeba jakas gabeczke wtykac bo inaczej cyka, a to dpf sie zapycha, itd....
i za to gruba kasa + absurdalny koszt benzyny....
coraz mniej mi sie ta motoryzacja podoba...
ops:
ps. gdybym mial kupic samochod na 10 lat i mialaby to byc Octavia... to chyba sam bym kupil ten 1.8 TSI... bo osiagi zdaja sie wygladac bosko i przyjemnosc z jazdy pewnie tez... i pewnie z tego zalozenia wychodzi VAG - ze ludzie i tak kupia.... Na Zachodzie pojezdza z 5 lat i nastepny, a ten niech sie najlepiej rozleci....
ps.2 ostatnio sluchalem w radio Korwina-Mikke - ktory czasem mowi rzeczy senswone, a czasem kompletnie bredzi, ale akurat powiedzial cos co mi utkwilo w glowie, a mianowicie cos takiego: Chinczycy zaczynaja robic coraz lepsze samochody, ale w Europie ich nie ma... dlaczego? bo nie spelniaja norm - czyli bo sa za tanie... :diabelski_usmiech i moze cos w tym jest....
Pozdro i zeby Wam sie te 1.8 TSI sprawowaly dobrze!
ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
Komentarz
-
-
marlej108, kazdy silnik doładowany ma gift od fabryki, jeżeli 1.8 tfsi ma 180 koni to często ersy mają 210-220koni :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Bo idąc tym tropem 2.0 może mieć 220 koni.Zamieszczone przez marlej108ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
Komentarz
-
-
No ale jak widzisz tutaj nawet rok nie minie i juz qpa... Tez mialem pewne obawy przy zakupie tego auta, po tym co czytalem na forum, tym bardziej ze drugie nowe auto mam tdi cr 140km, tez 4x4...Zamieszczone przez marlej108Na Zachodzie pojezdza z 5 lat i nastepny, a ten niech sie najlepiej rozleci....
Komentarz
-
-
No bo tyle ma. Np. 2.0 TSI 265KM z Cupry R/Golfa R/S3 mają pod 300KM. Wszystkie TSI mają jakio-takie gifty w okolicach 10%.Zamieszczone przez Chris11Bo idąc tym tropem 2.0 może mieć 220 koni.Zamieszczone przez marlej108ps. ten Kolega co napisal, ze od fabryki jego silnik dostal 180 koni a nie 160 jak niby byc powinno - to jakis wyjatek, czy wiekszosc tych 1.8 TSI jest mocniejsza niz katalogowe dane? Bo jesli tak, i 1.8 TSI ma powiedzmy owe 180 koni, a 2.0 TFSI 200 koni to w sumie jaki sens kupowac 2.0....?
Komentarz
-
Komentarz